söndag 5 oktober 2014

En kameratest en söndagseftermiddag

Första fotoinlägget:

Jag hade sen en lång tid haft en "order" från min kollega och chef, Lotta Sondell: "Lär dig Lika Unikas fina kamera!! Sagt och gjort, efter en viss fördröjning när det gäller tid. Äntligen hade jag kommit överens med vännen och fotografen Dina Evenéus om att få lite tips om det här med fotografering med systemkamera. Inte bara foton på det Instagram jag älskar och tidvis har haft mycket hög aktivitet på. Inför denna söndags-"kurs" fick jag ett tema för fotograferingen, inte helt enkelt: "Båtdetaljer"-

Fotoplats: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Kamera: Canon EOS 60 D*

Vatten som glittrar....

Sofia kyrka sedd från Hammarby Sjöstad


Vattenvy från Sjöstan



Solglitter i vatten


Båtdetalj...och vattenspegel--



Fotograf in action



Höstlöv i Sjöstan...



Båtliv och Söder-vy


Sjöstan från ett fönster


Segelbåtsmast




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar